Έρευνα: Οι χρήστες των social media εμπιστεύονται περισσότερο τους influencers παρά τα brands

Τετάρτη, 24 Απριλίου 2019 13:33
UPD:13:33
SHUTTERSTOCK
A- A A+

Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης θεωρούν ότι το περιεχόμενο που δημιουργείται από άλλους χρήστες και influencers είναι πιο αξιόπιστο και αυθεντικό από τις εικόνες των brands, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας Olapic.

Βάσει των ευρημάτων της έρευνας, το 44% των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ακολουθεί influencers, συμπεριλαμβανομένης της πλειοψηφίας των ερωτηθέντων από τις ΗΠΑ.

Περισσότεροι από τους μισούς χρήστες έχουν αναφέρει ή προσθέσει σε ετικέτες brands στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 Όπως σχολίασε στο Luxury Daily ο Μπρετ Ζούκερ, επικεφαλής μάρκετινγκ στη Monotype, μητρική εταιρεία της Olapic, «οι συστάσεις από φίλους και συνομήλικους είναι πιο ρεαλιστικές και αυθεντικές από τις εικόνες που παράγονται από τα brands».

Η έρευνα της Olapic πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 5.000 χρηστών social media από το Ηνωμένο Βασίλειο, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, τη Γαλλία και τη Γερμανία.

 Βάσει της έρευνας, το Facebook είναι το κορυφαίο μέσο κοινωνικής δικτύωσης για παραγόμενο από χρήστη περιεχόμενο και ακολουθεί το Instagram. Το Instagram προτιμάται για θέματα μόδας και ομορφιάς και το Facebook για ταξιδιωτικές πληροφορίες.

Οι χρήστες 24-34 φαίνονται μοιρασμένο, με το 41% να αναφέρει το Facebook ως πρώτη του επιλογή και το 37% να επιλέγει το Instagram.

Περίπου ένας στους τρεις χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που ακολουθούν influencers έχουν ανακαλύψει νέες μάρκες μέσω των δημοσιεύσεών τους.

Οι influencers έχουν πάντως μεγαλύτερη επίδραση στους νεότερους καταναλωτές.

Το 64% της ηλικιακής ομάδας 16 έως 22 ετών ακολουθεί influencers των social media, όπως επίσης το 53% της ηλικιακής ομάδας 23-34 ετών. 

Με πληροφορίες από ΑΜΠΕ

Προτεινόμενα για εσάς

Δημοφιλή