«Επίθεση» φιλίας από τον Όρμπαν: «Ο κόσμος θα ήταν καλύτερος αν επέστρεφε ο Τραμπ»
Ο Ούγγρος πρωθυπουργός Βίκτορ Ορμπάν διατύπωσε ξανά τον θαυμασμό που τρέφει για τον πρώην πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ μετά τη συνάντησή τους χθες Παρασκευή στη Φλόριντα, αποκαλώντας τον Ρεπουμπλικάνο…


























