Η «άσκηση» για 4 δισ. από τον τουρισμό

Ανοικτά από σήμερα τα σύνορα στους ξένους επισκέπτες - Οι στρατηγικοί στόχοι και οι προβληματισμοί
Τετάρτη, 01 Ιουλίου 2020 07:30
UPD:07:37
Eurokinissi/ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΥΠ.ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Στρατηγική συμφωνία για τη στήριξη του ελληνικού τουρισμού υπέγραψαν σήμερα στην Κω ο Υπουργός Tουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης και ο κ. Sebastian Ebel, μέλος του Executive Board του Ομίλου TUI

Από την έντυπη έκδοση

Με ανομολόγητο στόχο να ξεπεράσει η χώρα τα 4 δισ. ευρώ σε τουριστικές εισπράξεις, από 18 δισ. πέρυσι, ανοίγει από σήμερα τα σύνορά της στους ξένους τουρίστες.

Αρωγός σε αυτή την προσπάθεια και η TUI, η οποία υποσχέθηκε στο πλαίσιο συμφωνίας στρατηγικού χαρακτήρα με το υπουργείο Τουρισμού να φέρει τουλάχιστον 1,5 εκατ. τουρίστες στη χώρα, όπως και άλλοι διεθνείς tour operators, οι οποίοι καταγράφουν υψηλή ζήτηση για την Ελλάδα, αλλά και οι αεροπορικές εταιρείες που προσθέτουν συνεχώς νέες πτήσεις προς τα ελληνικά αεροδρόμια.

Εκτός όμως από τα «καλά νέα» δεν λείπουν και οι προβληματισμοί, καθώς σε «καραντίνα» εξακολουθούν να βρίσκονται χώρες που συμβάλλουν σημαντικά στα τουριστικά έσοδα, όπως η Μεγάλη Βρετανία (μέχρι 15/7), οι ΗΠΑ και η Ρωσία, αλλά και άλλες χώρες, όπως η Τουρκία, η Βραζιλία και η Ινδία. Επίσης προβλήματα παρατηρούνται στην υποχρεωτική συμπλήρωση της φόρμας Passenger Locator Form (PLF), από όλους τους επιβάτες στα αεροδρόμια και τα λιμάνια.

Ακόμη, προβληματισμός καταγράφεται από τους ξενοδόχους για την πιεστική στάση των tour operators, μεταξύ αυτών και της TUI, στάση που θυμίζει στους ξενοδόχους το γνωστό «φοβού τους Δαναούς και δώρα φέροντας».

Σε κάθε περίπτωση, από σήμερα είναι μία νέα μέρα για τον ελληνικό τουρισμό. Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε χθες ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, από σήμερα συνεχίζεται κανονικά η δυνατότητα εισόδου στην Ελλάδα για όλους τους μονίμους κατοίκους της Ε.Ε.+, όπου η περιοχή Ε.Ε.+ περιλαμβάνει τις χώρες Σένγκεν (συμπεριλαμβανομένων των Βουλγαρίας, Κροατίας, Κύπρου και Ρουμανίας), τις συνδεδεμένες στο Σένγκεν χώρες (Ισλανδία, Νορβηγία, Ελβετία, Λιχτενστάιν), καθώς και την Ιρλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στη Ναυτεμπορική

Προτεινόμενα για εσάς

Σχολιασμένα