Skip to main content

Διευρύνει το ναυπηγικό πρόγραμμα «πράσινων» bulk carriers η Safe Bulkers

Η Safe Bulkers έχει ήδη παραλάβει εννέα IMO GHG Phase 3 – NOx Tier III νεότευκτα

Συνεχίζει τις επενδύσεις σε νεότευκτα bulk carriers η Safe Bulkers, συμφερόντων Πόλυ Β. Χατζηιωάννου.

Στη νεότερη εξέλιξη, η εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο εταιρεία συμφώνησε με ιαπωνικό ναυπηγείο για την παραγγελία ενός ακόμη bulk carrier, τύπου kamsarmax (χωρητικότητας 82.000 dwt), με ορίζοντα παράδοσης το τέταρτο τρίμηνο του 2026.

To τελευταίο νεότευκτο θα είναι αδελφό των άλλων πλοίων που περιλαμβάνονται στο orderbook της Safe Bulkers και διαθέτουν προηγμένα ενεργειακά χαρακτηριστικά με μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Σημειώνεται ότι η ναυτιλιακή έχει επιλέξει το Oshima στην Ιαπωνία για τη ναυπήγηση kamsarmaxes.

Πρόκειται για ένα πλοίο που καλύπτει τις προδιαγραφές Φάσης 3 του Δείκτη Σχεδιασμού Ενεργειακής Αποδοτικότητας (EEDI) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) και συμμορφώνεται με τις τελευταίες απαιτήσεις για τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου (NOx-Tier III).

Η Safe Bulkers έχει ήδη παραλάβει εννέα IMO GHG Phase 3 – NOx Tier III νεότευκτα. Μετά την τελευταία παραγγελία, το orderbook της εισηγμένης περιλαμβάνει οκτώ βαπόρια, δύο εκ των οποίων θα διαθέτουν μηχανές διπλού καυσίμου μεθανόλης, με προγραμματισμένες παραδόσεις έως και το 2027.

«Η τελευταία παραγγελία με σχετικά άμεση παράδοση συγκριτικά με την τρέχουσα διαθεσιμότητα slots στα ναυπηγεία αποτελεί τμήμα της στρατηγικής ανανέωσης του στόλου μας και αντανακλά το σχέδιό μας να ελέγχουμε έναν από τους περιβαλλοντικά αποδοτικότερους στόλους bulk carriers στην αγορά» σχολίασε ο Πρόεδρος της Safe Bulkers, Δρ. Λουκάς Μπαρμπαρής.