Κρεμλίνο: Δεν θα προκύψει τίποτα καλό από την επίσκεψη Ζελένσκι στις ΗΠΑ
Το πρώτο ταξίδι εκτός Ουκρανίας, από την έναρξη του πολέμου, του προέδρου της χώρας Βολοντίμιρ Ζελένσκι σχολιάζει το Κρεμλίνο εκτιμώντας ότι δεν θα προκύψει τίποτα καλό από αυτή την επίσκεψη.…


























