Χαμηλότερες κατά 4% οι πωλήσεις μουσικής παγκοσμίως

Εξ αιτίας της πειρατείας και του ανταγωνισμού
Παρασκευή, 13 Οκτωβρίου 2006 13:32

Η πειρατεία και ο ανταγωνισμός οδήγησαν χαμηλότερα κατά 4% τις πωλήσεις μουσικής το πρώτο εξάμηνο του 2006, σε αντίθεση με τη συνέχιση της αύξησης της δημοτικότητας της ψηφιακής μουσικής.

Σύμφωνα με την International Federation of the Phonographic Industry

(IFPI), οι συνολικές πωλήσεις μουσικής κατά την εξεταζόμενη χρονική περίοδο, μειώθηκαν στα 13,7 δισ. δολ., σε λιανική αξία, αποτέλεσμα της συνέχισης της μείωσης των πωλήσεων CD.

Ο πρόεδρος της IFPI και ανώτατος εκτελεστικός της διευθυντής, Τζων Κέννεντυ, έχει πει ότι οι πωλήσεις ψηφιακής μουσικής θα εξισορροπήσουν την μείωση της πώλησης των CD.

Σύμφωνα με την IFPI οι πωλήσεις ψηφιακής μουσικής αυξήθηκαν 106% το πρώτο εξάμηνο του 2006, φθάνοντας στα 945 εκατ. δολ., κάτι το οποίο σημαίνει ότι σήμερα η ψηφιακή μουσική αποτελεί το 11% του συνόλου της ηχογραφημένης μουσικής διεθνώς, από 5,5% που ήταν τα τέλη του 2005.

Η βιομηχανία της μουσικής αντιμετώπισε μεγάλα προβλήματα από το παράνομο κατέβασμα μουσικής στα τέλη της δεκαετίας του '90 και την προσφορά νόμιμων εναλλακτικών λύσεων όπως τα iTunes Music Stores της Αpple.

Oι πωλήσεις ψηφιακής μουσικής στις ΗΠΑ, τη μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο, αυξήθηκαν κατά 84% κα αποτελούν το 18% της δισκογραφικής αγοράς. Στη Νότιο Κορέα η ψηφιακή μουσική αποτελεί το 51%, στην Ιαπωνία, το 11%, στην Ιταλία το 9% και στη Βρετανία το 8% της αγοράς μουσικής.

Διεθνώς οι πωλήσεις μουσικής σε κλασσική φόρμα (CD), μειώθηκαν 10%. Η IFPI, ανέφερε ότι η πειρατεία και ο ανταγωνισμός για τις δαπάνες των καταναλωτών συνέβαλαν στη μείωση των πωλήσεων το πρώτο εξάμηνο της χρήσης.

Σε ολόκληρο τον κόσμο οι πωλήσεις μειώθηκαν 4% το πρώτο εξάμηνο, πλέον του 3% που είχαν μειωθεί ολόκληρο το 2005, αλλά το δεύτερο εξάμηνο προβλέπεται αύξηση των πωλήσεων λόγω των εορτών των Χριστουγέννων.

Προτεινόμενα για εσάς

Σχολιασμένα