Από την έντυπη έκδοση
Προτιμούν τις εμπειρίες από τα παραδοσιακά δώρα αγάπης -όπως λουλούδια και κοσμήματα- οι Έλληνες, που τιμούν την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου συνεισφέροντας σε μια «βιομηχανία» που αναπτύσσεται 5 φορές ταχύτερα από την παγκόσμια οικονομία. Στοιχεία για τις «συναισθηματικές αγορές» δίνει έκθεση της Mastercard, σύμφωνα με την οποία ο τζίρος των συναλλαγών κατά την περίοδο της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου σημείωσε αύξηση κατά 17% σε σχέση με το 2017.
Ο ετήσιος δείκτης βαρόμετρο Mastercard Love Index, που συλλέγει στοιχεία συναλλαγών με κάρτες την περίοδο 11-14 Φεβρουαρίου, σε περισσότερες από 53 χώρες, δείχνει ότι οι Έλληνες καταναλωτές ξοδεύουν ολοένα και περισσότερο, με το σύνολο των συναλλαγών τους να παρουσιάζει άνοδο 181,5% την τελευταία τριετία. Παραδοσιακά δώρα, όπως λουλούδια ή κοσμήματα, υποχωρούν στις προτιμήσεις των καταναλωτών, αντίθετα οι κρατήσεις σε ξενοδοχειακά καταλύματα αυξήθηκαν κατά 26% σε σχέση με το 2017, ενώ εντυπωσιακή είναι η αύξηση της αξίας των συναλλαγών σε κρατήσεις ταξιδιωτικών εισιτηρίων, ήτοι 50% την τελευταία τριετία. Η έξοδος για φαγητό παραμένει κορυφαία επιλογή, με αύξηση 326%.