Επέκταση και rebranding από την eazybnb

Επέκταση διαχείρισης ακινήτων και «κράτηση» για τζίρο 5 εκατ.
Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2019 13:15
UPD:13:15
facebook/EazyBnb

Από την έντυπη έκδοση

Της Σοφίας Εμμανουήλ
semm@naftemporiki.gr 

Γεωγραφική επέκταση εντός αλλά και εκτός συνόρων, ενίσχυση χαρτοφυλακίου υπηρεσιών και τζίρο πάνω από 5 εκατ. ευρώ έχει θέσει στόχο για την επόμενη τριετία η eazybnb, εταιρεία υπηρεσιών για τη διαχείριση ακινήτων - η οποία σύντομα θα φέρει την επωνυμία «mint», στα ελληνικά «μέντα», που παραπέμπει στα φύλλα μέντας ή τις παστίλιες που η παράδοση θέλει να συνοδεύουν την ευγενική χειρονομία, το καλωσόρισμα και τη φιλοξενία.

Νάσος Γαβαλάς, CEO και εκ των ιδρυτών της eazybnb.

Με τη νέα επωνυμία η ελληνική startup, που αυτό το διάστημα βρίσκεται σε διαδικασία rebranding, θα αποκτήσει αυτονομία με χρώμα και άρωμα που θυμίζει ελληνική παράδοση, ενώ η ταυτότητά της θα είναι διακριτή σε μια αγορά που αναπτύσσεται ραγδαία με έντονη την παρουσία πολυεθνικών ομίλων.  

Το επιχειρηματικό concept είναι ιδέα μιας ομάδας πέντε νέων ανθρώπων, όταν το 2015 ενοικίαζαν τα διαμερίσματά τους χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Airbnb και βοηθούσαν φίλους και συγγενείς που ήθελαν να κάνουν το ίδιο. Όπως εξηγεί στη «N» ο Νάσος Γαβαλάς, CEO και ένας εκ των ιδρυτών της εταιρείας, η ζήτηση άρχισε να ξεπερνά τις δυνατότητες και τον διαθέσιμο χρόνο της παρέας, με αποτέλεσμα να αναζητηθούν εξωτερικοί συνεργάτες. Κάπως έτσι στελεχώθηκε η eazybnb, που τον Ιανουάριο του 2018 απέκτησε νομική μορφή ΙΚΕ και με αρχικό κεφάλαιο μερικές χιλιάδες ευρώ από τις οικονομίες των συνιδρυτών της, άρχισε να αναπτύσσει υπηρεσίες γύρω από την αναβάθμιση της φιλοξενίας και του concierge service σε μεγαλύτερη κλίμακα. 

Σήμερα, μόνο σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάρο διαχειρίζεται περίπου 200 ακίνητα και ο ετήσιος τζίρος της εκτιμάται σε 0,6 - 1 εκατ. ευρώ. Πλέον έχει θέσει σε εφαρμογή ένα τριετές business plan με στόχο επέκταση σε μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, αρχής γενομένης από την Κρήτη και μετέπειτα άλλα νησιά. Ταυτόχρονα αναπτύσσει συστήματα και know how ώστε να είναι σε θέση να προσφέρει εργαλεία και πρότυπα λειτουργίας τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Με στόχο τη διαφοροποίησή της στην αγορά βραχυχρόνιων μισθώσεων, όπου η ζήτηση είναι αυξανόμενη, 12 μήνες τον χρόνο -γεγονός που έχει ευνοήσει η ανάδειξη της Αθήνας σε city break προορισμό- έχει αλλάξει ήδη το μοντέλο της προσεγγίζοντας υψηλότερης αξίας ακίνητα, εμπορικά, όπου περιορίζεται η πολυπλοκότητα και αυξάνονται τα περιθώρια κέρδους. Αντλεί τα έσοδά της από ποσοστά επί των κρατήσεων και συνεργάζεται με μεγάλες πλατφόρμες όπως η Airbnb και πρόσφατα η Βooking, ενώ διερευνά κι άλλες συμφωνίες. 

Για το 2019 στοχεύει επίσης στην κάλυψη αναγκών ιδιοκτητών οι οποίοι αξιοποιώντας επενδυτικές ευκαιρίες στο real estate απέκτησαν προσφάτως ακίνητα. Στην κατηγορία αυτή περιλαμβάνονται ιδιοκτήτες με ενδιαφέρον για τη χρυσή βίζα, ξένοι, αλλά και Έλληνες του εξωτερικού με ακίνητα, τα οποία χρησιμοποιούν για διαμονή όταν επισκέπτονται την Ελλάδα και θέλουν να τα εκμεταλλευθούν τον υπόλοιπο χρόνο κ.ά.   

Οι στόχοι

Σε μια τριετία, η eazybnb φιλοδοξεί να πολλαπλασιάσει τον τζίρο της πάνω από τα 5 εκατ. ευρώ, να αυξήσει το δυναμικό της (από 15 άμεσα απασχολούμενους και πάνω από 30 εξωτερικούς συνεργάτες σε συνεργεία καθαρισμού, μεταφορές κ.ο.κ.) και να διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο 1.000 ακινήτων στην Ελλάδα. Ως αποτέλεσμα της ανάπτυξής της πιθανολογείται να υιοθετήσει ένα μοντέλο Α.Ε., γεγονός που θα διευκόλυνε η είσοδος στρατηγικού επενδυτή. Επιπλέον, στο επόμενο διάστημα θα πρέπει να οριοθετήσει το μερίδιό της σε μια αγορά όπου αναπτύσσονται συνεχώς επιχειρηματικές πρωτοβουλίες, λόγω της χαμηλής αρχικής επένδυσης, ενώ ήδη διαπιστώνεται ανταγωνισμός τιμών. 

Η αγορά δεν αναπτυσσόταν ορθολογικά, ήταν εν πολλοίς «χαοτική», όπως αναφέρει απαντώντας σε σχετικό ερώτημα ο κ. Γαβαλάς, εκτιμώντας ωστόσο ότι πλέον η νοοτροπία που ήθελε τον καθένα να βλέπει μόνο την ευκαιρία να διπλασιάσει τα έσοδά του θα αλλάξει, καθώς το οικονομικό πλαίσιο θα οδηγήσει σε εξορθολογισμό.

Σημειώνεται τέλος ότι η ομάδα της eazybnb, ή mint μετά το rebranding, αναπτύσσεται και εκπαιδεύεται συνεχώς λαμβάνοντας υποστήριξη από τους εμπειρογνώμονες του προγράμματος «ΟΠΑΠ Forward», στον τρέχοντα κύκλο του οποίου έχουν ενταχθεί 40 επιχειρήσεις, όπως μας υπενθυμίζει η Γεωργία Λασανιάνου, διευθύντρια Εταιρικής Υπευθυνότητας και Δημοσίων Σχέσεων του ΟΠΑΠ.

Προτεινόμενα για εσάς

Σχολιασμένα