Άλλοι τέσσερις με κορωνοϊό στον μπασκετικό Ολυμπιακό
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοίνωσε την ανίχνευση τεσσάρων νέων κρουσμάτων Covid-19 στις τάξεις του συλλόγου.
Συγκεκριμένα, θετικοί στον κορωνοϊό διαγνώστηκαν δύο παίκτες και δύο μέλη του τεχνικού επιτελείου, λίγο πριν τις…

























