Στη σύλληψη ενός 19χρονου οδηγού, ο οποίος έτρεχε με υπερδιπλάσια ταχύτητα από το επιτρεπόμενο όριο, προχώρησαν τα ξημερώματα αστυνομικοί της Τροχαίας Θεσσαλονίκης.
Συγκεκριμένα, το όχημά του καταγράφηκε να κινείται με 195 χλμ/ώρα σε σημείο όπου το όριο είναι 90 χλμ/ώρα, στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών.
Σε βάρος του νεαρού σχηματίστηκε δικογραφία για επικίνδυνη οδήγηση, με την οποία οδηγείται ενώπιον της εισαγγελικής Αρχής.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












