Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ, στη Θεσσαλονίκη, νοσηλεύονται δύο ανήλικες, μετά από κατανάλωση αλκοόλ.
Πρόκειται για δύο 15χρονες που φέρεται να προμηθεύτηκαν το αλκοόλ μαζί με μία ακόμα ανήλικη από κατάστημα ψιλικών στη περιοχή της Νεάπολης.
Για την υπόθεση συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Νεάπολης – Συκεών μία 21χρονη εργαζόμενη στο κατάστημα.
Κατηγορείται ότι πούλησε το αλκοόλ στις τρεις νεαρές και σε βάρος της σχηματίστηκε δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας περί διάθεσης αλκοολούχων ποτών σε ανηλίκους.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












