Ο Ολυμπιακός ανακοίνωσε σήμερα (30/1) και επίσημα την απόκτηση του Ντιμπί Κεϊτά.
Ο 18χρονος ποδοσφαιριστής υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με τους «ερυθρόλευκους» ως το 2026.
Ο νεαρός Ισπανός έχει γεννηθεί στην Ισπανία και η καταγωγή του είναι από το Μάλι, ενώ έπαιζε στη Β΄ ομάδα της Ρεάλ Μαδρίτης.
Οι εκτιμήσεις του τμήματος σκάουτινγκ της πειραϊκής ομάδας κάνουν λόγο για έναν ταλαντούχο κι εξελίξιμο ποδοσφαιριστή, που αρχικά προορίζεται για τον Ολυμπιακό Β΄.
Εφόσον όμως ο Κεϊτά δείξει αμέσως καλά στοιχεία, όμως, είναι βέβαιο πως ο Πέδρο Μαρτίνς δεν θα διστάσει να του δώσει άμεσα την ευκαιρία προωθώντας τον στην ανδρική ομάδα, όπως είχε κάνει και με τον Αγκιμπού Καμαρά.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












