Τράπεζα Πειραιώς: Νέα υπηρεσία προστασίας πελατών

Δευτέρα, 21 Νοεμβρίου 2011 12:47

A- A A+

Τη διάθεση της νέας υπηρεσίας «Piraeus Customer Protection» ανακοίνωσε σήμερα η Τράπεζα Πειραιώς.

Με τη νέα αυτή υπηρεσία, σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής των προσωπικών ή/και τραπεζικών δεδομένων των πελατών, οπουδήποτε στον κόσμο, η Τράπεζα Πειραιώς προσφέρει ακύρωση καρτών όλων των τραπεζών, ακύρωση καρτών (πιστωτική/ χρεωστική) της τράπεζας και άμεση αποστολή νέων καρτών μέσω Courier στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό, έλεγχο των συναλλαγών των χαμένων καρτών για την πρόληψη απάτης, άμεση αποστολή μετρητών (χωρίς προμήθεια) εντός Ελλάδας ή στο εξωτερικό και προνομιακή συμβουλευτική υποστήριξη για ενέργειες αποκατάστασης των προσωπικών δεδομένων και αντικειμένων (π.χ. Α.Δ.Τ, κινητό τηλέφωνο).

Επιπλέον, παρέχει ασφαλιστική προστασία (wallet & shopping protection), κάλυψη για ανεπιθύμητες χρεώσεις ή αναλήψεις που γίνονται μετά από απώλεια ή κλοπή της πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας του πελάτη, προστασία αγορών για αγαθά που αγοράζονται με τη χρήση της χαμένης κάρτας και κάλυψη κόστους αντικατάστασης προσωπικών αντικειμένων, όπως για παράδειγμα προσωπικά έγγραφα, κινητό τηλέφωνο και κλειδιά.

Προτεινόμενα για εσάς