Mitsubishi: Σε θέση εκκίνησης με νέα ταυτότητα

To Eclipse Cross αποτελεί μια ξεχωριστή προσέγγιση
Τετάρτη, 02 Μαΐου 2018 23:08
UPD:23:24
Boris Pilipenko

Από την έντυπη έκδοση 

Με εχέγγυο την ιαπωνική ποιότητα κατασκευής (J-Craftsmanship) και νέα σχεδιαστική ταυτότητα, η Mitsubishi προχωρεί σε μια ξεχωριστή προσέγγιση, με στόχο να διευρύνει το… ανήσυχο κοινό της. Το Eclipse Cross, το οποίο διατίθεται και στη χώρα μας (24.900 ευρώ το 2WD και 35.950 ευρώ το 4WD), προστίθεται δίπλα στα ASX και Outlander, με διαφορετική προοπτική: ένα SUV τύπου κουπέ (σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρείας) με μοντέρνα σχεδίαση, δυναμική συμπεριφορά, ευφυή χωροταξία και καινοτόμα χαρακτηριστικά.

Παίζοντας με τις λέξεις, το Eclipse αποτελεί αναφορά στο σπορ μοντέλο της Mitsubishi που κατασκευαζόταν στην Αμερική μεταξύ 1989 και 2012, και το Cross λειτουργεί ως μία πρόσκληση για υπέρβαση των ορίων, δηλωτικό του DNA των οχημάτων ελεύθερου χρόνου.

Ο κινητήρας 1.5L ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού στο γκάζι, χάρη στους ενσωματωμένους στην κυλινδροκεφαλή αυλούς εξαγωγής, στον μεταβλητό χρονισμό «MIVEC» των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής, στον μικρό υπερτροφοδότη με ηλεκτρική βαλβίδα ελέγχου υπερπλήρωσης (wastegate) κ.λπ., μέχρι τις κοίλες βαλβίδες με πλήρωση νατρίου (sodium) παρόμοιες με αυτές του Lancer Evolution Final Edition. Tο σύστημα τετρακίνησης κατανέμει την απαραίτητη ροπή στους πίσω τροχούς, με γνώμονα το πάτημα του γκαζιού, την ταχύτητα του αυτοκινήτου και τις συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα S-AWC, στην έκδοσή του για το Eclipse Cross, ενσωματώνει σύστημα Active Yaw Control (AYC), το οποίο ενεργοποιείται με το πάτημα του φρένου, στην 4WD διάταξη. Χάρη σε αυτή τη λειτουργία το S-AWC υπολογίζει με ακρίβεια τις εντολές του οδηγού και τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου με βάση τις πληροφορίες που λαμβάνει από διάφορους αισθητήρες, όπως περιστροφής του τιμονιού, γωνιακής ταχύτητας εκτροπής (yaw rate), ροπής κινητήρα, ισχύος πέδησης και ταχύτητας τροχών.  

Προτεινόμενα για εσάς

Δημοφιλή