Skroutz: Επένδυση στο last-mile με απόκτηση της Myjobnow Delivery

Τρίτη, 26 Ιανουαρίου 2021 09:12
UPD:09:13
Facebook/ Skroutz.gr

Στο πλαίσιο της συνεχούς εξέλιξης του marketplace της η Skroutz προχωρά σε στρατηγική επένδυση στον κλάδο του “last-mile”, εξαγοράζοντας το 100% της εταιρείας Myjobnow Delivery με την εμπορική επωνυμία SendX. 

Η απόκτηση της εταιρείας εντάσσεται στο όραμα και την στρατηγική ανάπτυξης της Skroutz να προσφέρει “τη βέλτιστη εμπειρία ηλεκτρονικών αγορών” σε κάθε στάδιο του ταξιδιού του χρήστη. Η στρατηγική αυτή επένδυση θα επιτρέψει στην Skroutz να αναπτύξει το κομμάτι των ταχυμεταφορών, δημιουργώντας το δικό της δίκτυο και καλύπτοντας το “last mile” που αφορά την παράδοση των παραγγελιών στους καταναλωτές. Επιπλέον, ενισχύεται η δυναμική του Marketplace της με νέες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις. 

Η SendX, θα εξυπηρετεί παραγγελίες που πραγματοποιούνται μέσω του Skroutz στην Αττική, ενώ σταδιακά θα επεκταθεί και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας ώστε να εξυπηρετεί ακόμα μεγαλύτερο αριθμό παραγγελιών πανελλαδικά.

Η SendX είναι το εμπορικό courier brand της Myjobnow Delivery, η οποία ιδρύθηκε το Νοέμβριο του 2019 ως spin-off της Myjobnow με διοίκηση τους Στέφανο Κατσίμπα, Αγαμέμνονα Παπάζογλου και Αλέξανδρο Παπασπυρίδη. Η εταιρεία, ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στον κλάδο του courier τον Αύγουστο του 2020 και σήμερα διακινεί περισσότερες από 2.000 παραγγελίες ημερησίως.

Ο Γιώργος Χατζηγεωργίου, Συνιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος της Skroutz, σχολίασε σχετικά ότι το Skroutz εισέρχεται πλέον σε μία νέα εποχή στην οποία πρωτοστατεί η ολοκληρωμένη εμπειρία του καταναλωτή από τα πρώτα βήματα με την είσοδο στην πλατφόρμα, την αναζήτηση προϊόντων από αξιόπιστους συνεργάτες, τις ασφαλείς και ευέλικτες συναλλαγές και τέλος την έγκαιρη παράδοση των προϊόντων στον καταναλωτή. 

naftemporiki.gr

 

Προτεινόμενα για εσάς

Σχολιασμένα