Η εταιρεία που ανταμείβει τα social post των χρηστών

Επένδυση σε καινοτόμες υπηρεσίες ψηφιακού μάρκετινγκ
Κυριακή, 25 Μαρτίου 2018 07:08

Με βάση το business plan πενταετίας ο πήχης ανεβαίνει σε πάνω από 7 εκατ. χρήστες, από τους 100.000 χρήστες στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της πλατφόρμας. Αυτό μεταφράζεται σε έσοδα περίπου 18 εκατ. ευρώ σε πέντε χρόνια. Υπενθυμίζεται ότι η Bubbllz δημιουργήθηκε το 2014 με βασικούς μετόχους τους Κωνστάντιο Μπατσιώλα, Παναγιώτη Χατζηδάκη και Γιώργο Θρασκιά.

Από την έντυπη έκδοση

Της Σοφίας Εμμανουήλ
semm@naftempporiki.gr

Το επιτελείο της Bubbllz, της εταιρείας που λάνσαρε εφαρμογή η οποία ανταμείβει τα social post των χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βρίσκεται αυτές τις ημέρες στη Βαρκελώνη, μεταξύ των φιναλίστ του Euroleague Tech Challenge. Το Euroleague Tech Challenge δίνει την ευκαιρία προετοιμασίας μελλοντικών συνεργασιών με παγκόσμιους αθλητικούς οργανισμούς, επαγγελματίες και εμπειρογνώμονες της αθλητικής βιομηχανίας κι ως εκ τούτου ανοίγει μια νέα μεγάλη αγορά για την ελληνική εταιρεία που έχει θέσει υψηλούς στόχους.

Με βάση το business plan πενταετίας ο πήχης ανεβαίνει σε πάνω από 7 εκατ. χρήστες, από τους 100.000 χρήστες στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της πλατφόρμας. Αυτό μεταφράζεται σε έσοδα περίπου 18 εκατ. ευρώ σε πέντε χρόνια. Υπενθυμίζεται ότι η Bubbllz δημιουργήθηκε το 2014 με βασικούς μετόχους τους Κωνστάντιο Μπατσιώλα, Παναγιώτη Χατζηδάκη και Γιώργο Θρασκιά.

Η αρχική ιδέα ξεκίνησε με ένα παλιότερο concept που θα παρουσίαζε ο Κωνστάντιος Μπατσιώλας σε έναν διαγωνισμό καινοτομίας. Μία από τις ερωτήσεις πάνω στην έρευνά του ήταν αν ένας χρήστης θα κοινοποιούσε μια αγορά του ή μια επιθυμία για μια αγορά του στα social media, ειδικά αν αυτό θα μείωνε την τιμή του προϊόντος. Μία άλλη ήταν αν οι επιχειρήσεις θέλουν οι πελάτες τους να μιλούν γι’ αυτές και τα προϊόντα τους. Οι απαντήσεις σε αυτά τα ερωτήματα οδήγησαν στο bubbllz, την εφαρμογή που ανταμείβει σε πραγματικό χρόνο τα post στα social media με δομημένο και εύκολο τρόπο για χρήστες και επιχειρήσεις.

Όσο η ιδέα εξελισσόταν, μεγάλωνε και η ομάδα πίσω από την Bubbllz. Έτσι από το 2015 μπήκε και η Εθνική Τράπεζα στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας (με διψήφιο ποσοστό), μέσω του NBG Business Seeds, μια εξέλιξη που ήρθε έπειτα από ενδελεχή διαδικασία αξιολόγησης που διήρκεσε πάνω από έξι μήνες, όπως αναφέρει στο «ΜΜ» ο κ. Θρασκιάς. Έναν χρόνο αργότερα, η Bubbllz τιμήθηκε με το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας 2016, ενώ πέρυσι το business plan της πήρε το «πράσινο φως» από το πρόγραμμα «Ερευνώ - Δημιουργώ - Καινοτομώ» για χρηματοδότηση ύψους 400.000 ευρώ, μαζί με το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ).

Έτσι, με την οικονομική υποστήριξη και την καθοδήγηση που έλαβε από τους παραπάνω φορείς κατάφερε να προωθήσει τις υπηρεσίες της στην αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου και σχεδιάζει περαιτέρω ανάπτυξη επενδύοντας παράλληλα σε R&D. Όπως επισημαίνει ο κ. Θρασκιάς, για πρώτη φορά μία startup δίνει πραγματική και μετρήσιμη αξία στα post των χρηστών. Οι χρήστες μοιράζονται φωτογραφίες στα social media σχετικά με τις αγορές/επιλογές τους, όπως ένα ρούχο που μόλις πήραν, ένα απολαυστικό πιάτο φαγητό, selfie με φίλους σε ένα μπαρ, μία φωτογραφία από το γήπεδο κ.ά. Με επίκεντρο τον ίδιο τον χρήστη, σκοπός της εφαρμογής -που διατίθεται ήδη για android και iOS συσκευές και είναι δωρεάν- είναι να ανταμείβει αυτά τα καθημερινά post των χρηστών με προσφορές, διαγωνισμούς και εκπτώσεις. 

Ο κ. Θρασκιάς επισημαίνει επίσης ότι η εταιρεία διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό διότι προσφέρει καθετοποιημένες υπηρεσίες σε αντίθεση με τις περισσότερους παρόχους που δραστηριοποιούνται αποσπασματικά σε ειδικούς τομείς. Η Bubbllz, που απασχολεί σήμερα 13 άτομα προσωπικό (designers, developers, πωλητές, μάρκετινγκ) λάνσαρε τις πρώτες υπηρεσίες της στην αγορά ένδυσης, αλλά σταδιακά επεκτάθηκε και σε άλλους κλάδους, όπως η εστίαση και η αθλητική βιομηχανία

Η διαδικασία

Όπως εξηγεί ο κ. Θρασκιάς, η διαδικασία για τον χρήστη είναι πολύ απλή: επιλέγει τη διαθέσιμη ανταμοιβή μιας επιχείρησης από τον χάρτη, π.χ. 30% έκπτωση στο ρούχο που αγόρασε, το βγάζει μία φωτογραφία, βάζει κείμενο και hashtags της επιλογής του και την ανεβάζει στο facebook προφίλ του. Μπορεί να την εξαργυρώσει άμεσα στο ταμείο ή σε επόμενη αγορά του.   

Προτεινόμενα για εσάς

Σχολιασμένα