Auto
Δευτέρα, 11 Σεπτεμβρίου 2017 10:30

Volkswagen: California dreaming

Το Volkswagen Type 2, ανάλογα με την εκάστοτε διαμόρφωση του αμαξώματός του, είτε ως Transporter είτε ως Kombi ή Microbus, έγραψε τη δική του μακρά ιστορία λειτουργώντας από τη δεκαετία του ‘50 ως αντισυμβατικό βαν απόδρασης γνωστό ως Bus στις ΗΠΑ ή Camper στη Βρετανία - πέρα από την καθαρώς επαγγελματική του χρήση και τη διαρκή εξέλιξή του, έως σήμερα. Τα «παιδιά των λουλουδιών» το έκαναν… σπίτι με ρόδες, κάνοντάς το τόσο δημοφιλές, σχεδόν όσο και ο σκαραβαίος (Beetle).

Από την έντυπη έκδοση 

Του Γιάννη Κανουπάκη
jkan@naftemporiki.gr

Το Volkswagen Type 2, ανάλογα με την εκάστοτε διαμόρφωση του αμαξώματός του, είτε ως Transporter είτε ως Kombi ή Microbus, έγραψε τη δική του μακρά ιστορία λειτουργώντας από τη δεκαετία του ‘50 ως αντισυμβατικό βαν απόδρασης γνωστό ως Bus στις ΗΠΑ ή Camper στη Βρετανία - πέρα από την καθαρώς επαγγελματική του χρήση και τη διαρκή εξέλιξή του, έως σήμερα. Τα «παιδιά των λουλουδιών» το έκαναν… σπίτι με ρόδες, κάνοντάς το τόσο δημοφιλές, σχεδόν όσο και ο σκαραβαίος (Beetle).

Τα χρόνια πέρασαν, αλλά, καθώς τα σύμβολα έχουν πάντα την αξία τους, η VW, συνδέοντας το παρελθόν με το μέλλον, έλαβε την απόφαση να προχωρήσει στην κατασκευή ενός ηλεκτρικού VW Μicrobus που θα βασίζεται στον μοναδικό σχεδιασμό του σχετικού I.D. BUZZ concept. H κανονική παραγωγή του νέου μοντέλου ανακοινώθηκε πριν το Concours d’ Elegance, στο Pebble Beach και σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο στην επιτυχημένη 70ετή ιστορία του VW Microbus, άλλως πως και «Bulli» στην Αμερική, ως αναπόσπαστο στοιχείο του lifestyle της Καλιφόρνια.

Με μήκος 4.942 χιλιοστών, πλάτος 1.976 χιλιοστών και ύψος 1.963 χιλιοστών το πρωτότυπο διαθέτει εξαιρετικούς χώρους στο εσωτερικό του. Η έκδοση παραγωγής, η οποία θα βασίζεται στην ολοκαίνουργια ηλεκτρική αρχιτεκτονική πλαισίου, θα ενσωματώνει πολλές ιδέες και σχεδιαστικά στοιχείου του πρωτότυπου. Ταυτόχρονα θα διαθέτει δυνατότητα μεταβολής της διαμόρφωσης των καθισμάτων, διαδραστική διασύνδεση και αυτόνομη οδήγηση υψηλού επιπέδου. Ο ηλεκτροκινητήρας δεν θα καταλαμβάνει ιδιαίτερα μεγάλο χώρο, κάτι που σημαίνει πως ο εμπρός και ο πίσω άξονας μπορούν να τοποθετηθούν σε μεγάλη απόσταση ο ένας από τον άλλο.

Αυτό έχει σα συνέπεια ένα μεγάλο μεταξόνιο σε συνδυασμό με μικρούς προβόλους, γεγονός που εξασφαλίζει μεγαλύτερο χώρο στο εσωτερικό. Στο πλαίσιο των μελλοντικών προγραμμάτων εξέλιξής της η Volkswagen όρισε και μια ημερομηνία επίσημης παρουσίασης του I.D. BUZZ, το οποίο θα αφιχθεί στους κατά τόπους αντιπροσώπους της μάρκας μετά το τετράθυρο μικρομεσαίο μοντέλο I.D. το 2022. Η Volkswagen στοχεύει, τόσο με το I.D. BUZZ όσο και γενικά με όλη τη γκάμα I.D., στις αγορές της Βόρειας Αμερικής, της Ευρώπης και της Κίνας. Παράλληλα με την πολυμορφική έκδοση θα προσφέρεται και μια επαγγελματική εκδοχή Cargo του I.D. Concept, για υπηρεσίες παράδοσης με μηδενικές εκπομπές ρύπων και δυνατότητα υψηλού βαθμού αυτόνομης κίνησης 3ου επιπέδου.