Skip to main content

Κινεζική εταιρεία gaming περιορίζει τον χρόνο παιχνιδιού από παιδιά λόγω φόβων για εξάρτηση

Η κινεζική Tencent Holdings Ltd, η μεγαλύτερη εταιρεία gaming και social media της χώρας από πλευράς εσόδων, ανέφερε πως θα περιορίσει τον χρόνο παιχνιδιού για μερικούς νεαρούς χρήστες του «Honour of Kings» από την Τρίτη, εν μέσω προβληματισμών πως παιδιά εθίζονται στο δημοφιλές παιχνίδι για φορητές συσκευές.

Όπως αναφέρει το Reuters, γονείς και δάσκαλοι έχουν εκφράσει παράπονα ότι παιδιά εθίζονται στο συγκεκριμένο online multiplayer παιχνίδι, το οποίο, σύμφωνα με την εταιρεία, έχει πάνω από 200 εκατ. χρήστες, κάτι που το καθιστά το δημοφιλέστερο παιχνίδι του είδους του στον κόσμο. Οπότε, οι χρήστες κάτω των 12 ετών θα μπορούν να παίζουν μια ώρα την ημέρα, ενώ αυτοί μεταξύ 12 και 18 θα περιορίζονται στις δύο ώρες ημερησίως, σύμφωνα με την Tencent.

H εταιρεία επίσης σχεδιάζει να απαγορεύσει στους χρήστες κάτω των 12 να μπαίνουν στο παιχνίδι μετά τις 9 το βράδυ και θα επιβάλει επιπλέον περιορισμούς σε ό,τι αφορά στα χρήματα που μπορούν να ξοδέψουν οι μικρότεροι ηλικιακά παίκτες. «Δεν υπάρχουν κανόνες που να αποτρέπουν την ενασχόληση με online games στην Κίνα, αλλά αποφασίσαμε να είμαστε οι πρώτοι που θα προσπαθήσουμε να καθησυχάσουμε τους προβληματισμούς των γονιών περιορίζοντας τον χρόνο παιχνιδιού και αναγκάζοντας παιδιά να αποσυνδεθούν» ανέφερε η Tencent στον επίσημο λογαριασμό της στο WeChat.

Η Tencent, που έχει portfolio άνω των 200 παιχνιδιών, επίσης ανέφερε πως θα αναβαθμίσει μια πλατφόρμα ελέγχου από γονείς που παρουσιάστηκε νωρίτερα μέσα στο έτος, η οποία κάνει ευκολότερο για τους γονείς να παρακολουθούν τις δραστηριότητες των παιδιών στους gaming λογαριασμούς τους. Επίσης, θα αυξήσει τις απαιτήσεις αναφορικά με την καταχώρηση πραγματικών ονομάτων για όλους τους χρήστες.

Το συγκεκριμένο παιχνίδι ρόλων βασίζεται σε χαρακτήρες της κινεζικής ιστορίας και απέφερε έσοδα άνω των 5,5 δισ. γουάν (810,47 εκατ. δολάρια) το πρώτο τρίμηνο, όπως εκτιμάται. Γενικότερα, τα έσοδα από mobile gaming στην Κίνα αυξήθηκαν από 4,5 δισ. γουάν στα 27,5 δισ. μέσα στη συγκεκριμένη περίοδο- τη μεγαλύτερη ανάπτυξη που έχει σημειωθεί μέσα σε διάστημα δύο ετών.

Σύμφωνα με την εταιρεία αναλύσεων mobile data Jiguang, το Honour of Kings έχει γίνει το πιο δημοφιλές παιχνίδι της Κίνας μέσα στους πρόσφατους μήνες, διπλασιάζοντας τους ενεργούς σε μηνιαία βάση χρήστες του στα 163 εκατομμύρια τον Μάιο, εν συγκρίσει με τον Δεκέμβριο. Πάνω από τους μισούς χρήστες του είναι κάτω των 24 ετών, και άνω του 1/4 κάτω των 19.