Με επίσημη ανακοίνωσή της η Samsung γνωστοποίησε ότι αναβάλει για απροσδιόριστο χρονικό διάστημα το εμπορικό λανσάρισμα του Galaxy Fold, του smartphone με την αναδιπλούμενη οθόνη.
Αιτία της αναβολής είναι η αποκάλυψη προβλημάτων με την αναδιπλούμενη οθόνη της συσκευής όταν αυτή έφτασε σε χέρια δημοσιογράφων του ειδικού Τύπου για την πραγματοποίηση δοκιμών. Η εμφάνιση των προβλημάτων ξεκίνησε να παίρνει δημοσιότητα όταν οι δοκιμαστές των συσκευών άρχισαν να προχωρούν σε σχετικές αναρτήσεις στο Twitter.
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, μέχρι και την περασμένη Παρασκευή η Samsung εμφανιζόταν να μην γνωρίζει που ακριβώς οφειλόταν το πρόβλημα στην οθόνη του Galaxy Fold. Περίπου 50 συσκευές, αξίας 1.980 δολαρίων η κάθε μία, είχαν αποσταλεί σε ισάριθμους δημοσιογράφους, αναλυτές και μπλόγκερ στις Ηνωμένες Πολιτείες για την πραγματοποίηση δοκιμών λίγο πριν το επίσημο λανσάρισμα που ήταν προγραμματισμένο για τις 26 Απριλίου.
«Για να αξιολογήσουμε πλήρως τις εισερχόμενες πληροφορίες και να εκτελέσουμε περαιτέρω εσωτερικές δοκιμές, αποφασίσαμε να καθυστερήσουμε το εμπορικό λανσάρισμα του Galaxy Fold. Σχεδιάζουμε να ανακοινώσουμε την ημερομηνία κυκλοφορίας τις επόμενες εβδομάδες», ανέφερε η ανακοίνωση που εξέδωσε η κορεατική εταιρεία χθες. Αξίζει να σημειωθεί ότι μία εικόνα για τις αποφάσεις της Samsung είχε αρχίσει να δημιουργείται όταν η εταιρεία ακύρωσε προγραμματισμένα events για το λανσάρισμα της συσκευής στην Κίνα.
Μετά την έκδοση της ανακοίνωσης αρκετοί αναλυτές θεωρούν ότι πρόκειται για μία σίγουρα ντροπιαστική εξέλιξη για την Samsung αλλά όχι στα επίπεδα της παύσης παραγωγής του Galaxy Note 7 το 2016, αφού δεν είναι γνωστό πόση θα είναι η καθυστέρηση του λανσαρίσματος ή αν θα επηρεαστεί η διαδικασία παραγωγής.
Οι πρώτες εκτιμήσεις της Samsung κάνουν λόγω για συσχέτιση των προβλημάτων με πιθανή ευπάθεια στις εκτεθειμένες περιοχές σύνδεσης της οθόνης. Παράλληλα, υπήρξαν περιπτώσεις «ουσιών» που βρέθηκαν στο εσωτερικό των συσκευών επηρεάζοντας την απόδοση των οθονών. Αναλυτές της HIS Markit θεωρούν ότι η Samsung θα καταφέρει να επιλύσει τα όποια προβλήματα σε χρονικό διάστημα ενός μηνός.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η AT&T, πάροχος τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στις ΗΠΑ και εκ των συνεργατών της Samsung, ανακοίνωσε ότι επικοινωνεί με τους πελάτες της που έχουν προ-παραγγείλει την συσκευή και ότι οι παραγγελίες θα διεκπεραιωθούν το συντομότερο δυνατό. Στην ανακοίνωση δεν αποκαλύπτεται ο αριθμός των προ-παραγγελιών.