Σε… παράσταση για ένα ρόλο μετέτρεψε ο Άρης την αναμέτρηση της 16ης αγωνιστικής της Α1 μπασκετ με την Λάρισα στο «Αλεξάνδρειο».
Οι «κίτρινοι» επικράτησαν με 70-52 και πήραν βαθιά βαθμολογική ανάσα, σε αντίθεση με τους Θεσσαλούς που παραμένουν σε δυσχερέστατη θέση, όσον αφορά το μέλλον τους στην κατηγορία.
Καταλυτικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα έπαιξε ποτέλεσμα η εξαιρετική άμυνα των γηπεδούχων, που είχαν για κορυφαίους τους Βλάντιμιρ Ντραγκίτσεβιτς (14 π, 9 ριμπ) και Γιάννη Κουζέλογλου (13π, 7 ριμπ.)
Από τους φιλοξενούμενους ξεχώρισε ο Τζέρι Σμιθ με 16 πόντους.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












