Η Εθνική ομάδα του Ιράν έστειλε ένα ισχυρό μήνυμα ειρήνης μετά την ισοπαλία χωρίς τέρματα απέναντι στο Βέλγιο για τη δεύτερη αγωνιστική του 7ου ομίλου του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2026.
Μετά το τέλος της αναμέτρησης στο Στάδιο του Λος Άντζελες, οι Ιρανοί διεθνείς άφησαν στα αποδυτήρια ένα χειρόγραφο σημείωμα, μέσω του οποίου απηύθυναν έκκληση για ειρήνη, σεβασμό και φιλία μεταξύ των λαών.
Το μήνυμα, το οποίο δημοσιοποίησε η Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία του Ιράν (FFIRI), ανέφερε μεταξύ άλλων:
«Από την αρχαία Περσία πριν από χιλιάδες χρόνια έως το σύγχρονο Ιράν, το πνεύμα της χώρας μας παραμένει ζωντανό και ακλόνητο. Ήρθαμε στο Λος Άντζελες με υπερηφάνεια, αγωνιστήκαμε με τιμή και αποχωρούμε με αξιοπρέπεια».
Στο σημείωμα, η ιρανική αποστολή ευχαρίστησε επίσης τους φιλάθλους και τους διοργανωτές για τη φιλοξενία, τονίζοντας:
«Ευχαριστούμε το Λος Άντζελες για τη φιλοξενία του και κάθε Ιρανό που έδωσε την καρδιά, τη φωνή και την ψυχή του για την ομάδα σε αυτά τα 180 λεπτά. Είθε η ειρήνη, ο σεβασμός και η φιλία να επικρατήσουν μεταξύ όλων των εθνών».
Το μήνυμα περιείχε ακόμη αναφορά στην επίθεση που σημειώθηκε σε σχολείο θηλέων στο Μινάμπ, κατά την πρώτη ημέρα των συγκρούσεων στη Μέση Ανατολή, όπου έχασαν τη ζωή τους τουλάχιστον 168 άνθρωποι.
Συνεχίζεται η αβεβαιότητα γύρω από την αποστολή του Ιράν
Η συμμετοχή του Ιράν στο Παγκόσμιο Κύπελλο πραγματοποιείται σε ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες, καθώς η χώρα βρίσκεται σε περίοδο έντονων γεωπολιτικών εξελίξεων και διαπραγματεύσεων με τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Η αποστολή αντιμετώπισε σημαντικά προβλήματα πριν από την έναρξη του τουρνουά, καθώς αρκετά μέλη του τεχνικού επιτελείου δεν έλαβαν άδεια εισόδου στις ΗΠΑ, ενώ η Ομοσπονδία διαμαρτυρήθηκε στη FIFA για ζητήματα που αφορούσαν τη διαχείριση των εισιτηρίων.
Παράλληλα, το Ιράν αναγκάστηκε να μεταφέρει τη βάση του από την Αριζόνα στην Τιχουάνα του Μεξικού και να λειτουργεί υπό αυστηρούς ταξιδιωτικούς περιορισμούς, καθώς οι όροι των θεωρήσεων εισόδου επιτρέπουν στην ομάδα να ταξιδεύει στις ΗΠΑ μόλις μία ημέρα πριν από κάθε αγώνα και να αποχωρεί αμέσως μετά τη λήξη του.
Οι συνθήκες αυτές οδήγησαν τον ομοσπονδιακό τεχνικό Αμίρ Γκαλενόεϊ να χαρακτηρίσει το Ιράν ως την «πιο καταπιεσμένη ομάδα» της διοργάνωσης.
Η Εθνική Ιράν έχει μέχρι στιγμής δύο ισοπαλίες στη διοργάνωση, μετά το 2-2 με τη Νέα Ζηλανδία και το 0-0 απέναντι στο Βέλγιο, ενώ ολοκληρώνει τις υποχρεώσεις της στη φάση των ομίλων απέναντι στην Αίγυπτο, στις 27 Ιουνίου στο Σιάτλ.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











