Ο Φρανκ Νιλικίνα αποτελεί και επίσημα παρελθόν από τον Ολυμπιακό, με τους «ερυθρόλευκους» να ανακοινώνουν τη λύση της συνεργασίας τους με τον Γάλλο γκαρντ έπειτα από μία μόλις σεζόν κοινής πορείας.
Ο 28χρονος άσος είχε αποκτηθεί τον Σεπτέμβριο του 2025 από την Παρτιζάν και συνέβαλε στην κατάκτηση της Euroleague και του πρωταθλήματος Ελλάδας, ολοκληρώνοντας την παρουσία του στον Πειραιά με δύο σημαντικούς τίτλους.
Η αποχώρηση του Νιλικίνα έρχεται σε μια περίοδο ανακατατάξεων στο «ερυθρόλευκο» ρόστερ, καθώς ο Γιώργος Μπαρτζώκας επιθυμεί να ανανεώσει τη γραμμή των γκαρντ ενόψει της νέας σεζόν.
Ήδη, οι Πειραιώτες έχουν προχωρήσει σε συμφωνία με τον Ζαν Μοντέρο, ο οποίος πραγματοποίησε εξαιρετικές εμφανίσεις με τη Βαλένθια, ενώ στο στόχαστρο βρίσκεται και ο Κόντι Μίλερ-ΜακΙντάιρ, που αγωνίστηκε την περασμένη χρονιά στον Ερυθρό Αστέρα.
Στην ανακοίνωσή της, η ΚΑΕ Ολυμπιακός ευχαρίστησε τον Γάλλο γκαρντ για την προσφορά του στην ομάδα, ευχόμενη παράλληλα κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του.
«Η ΚΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Φρανκ Νιλικίνα. Τον ευχαριστούμε για την προσφορά του στην ομάδα και του ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του», αναφέρει η ανακοίνωση.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











