Το Ισραήλ θέλει πολύ να διατηρηθεί η ηρεμία: Αυτό δήλωσε σήμερα το απόγευμα ο Ισραηλινός υπουργός Εξωτερικών Γκάμπι Ασκενάζι στον Αιγύπτιο ομόλογό του, Σάμεχ Σούκρι, λίγες ώρες αφότου τέθηκε σε εφαρμογή η κατάπαυση του πυρός με τις παλαιστινιακές οργανώσεις στη Λωρίδα της Γάζας.
Στην τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν οι δύο υπουργοί, συζήτησαν επίσης μέτρα που θα μπορούσαν να ληφθούν για να διευκολυνθεί η ανοικοδόμηση της Γάζας στο επόμενο στάδιο, αναφέρεται στην ανακοίνωση που εξέδωσε το Κάιρο.
Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












