Skip to main content

Τουρκία: Ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση των εργασιών στην Παναγία Σουμελά – «Θα την μεταφέρουμε στο μέλλον», λέει ο υπουργός Πολιτισμού

φωτ.: Facebook / Κατερίνα Δουβλέκα via Pontos News

Ο Μεχμέτ Νουρί Ερσόι ανακοίνωσε ότι η ιστορική μονή στην Τραπεζούντα άνοιξε ξανά για τους επισκέπτες, ενώ οι εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης θα συνεχιστούν το επόμενο διάστημα

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης των εργασιών συντήρησης, αποκατάστασης και ενίσχυσης της ασφάλειας στη Μονή της Παναγίας Σουμελά στην Τραπεζούντα ανακοίνωσε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού της Τουρκίας Μεχμέτ Νουρί Ερσόι.

Σε ανάρτησή του, ο Τούρκος υπουργός ανέφερε ότι η ιστορική μονή άνοιξε εκ νέου για το κοινό, υπογραμμίζοντας πως οι παρεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν με στόχο τόσο την προστασία των επισκεπτών όσο και τη διαφύλαξη της πολιτιστικής κληρονομιάς.

«Συνεχίζουμε να μεταφέρουμε τη Μονή της Παναγίας Σουμελά στο μέλλον, διατηρώντας τόσο τη φυσική της υπόσταση όσο και την ιστορική της αξία», ανέφερε χαρακτηριστικά, απαντώντας εμμέσως στις επικρίσεις για το «αιφνιδιαστικό κλείσιμο».

Διαβάστε το πλήρες άρθρο στο pontosnews

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.