Skip to main content

Αζέρικο «κατηγορώ» κατά Αρμενίας για χρήση χημικών όπλων

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Για χρήση χημικών όπλων κατά πολιτών του, αλλά και κατά μη στρατιωτικών εγκαταστάσεων κατηγορεί την Αρμενία το Αζερμπαϊτζάν.

Σύμφωνα με το αζέρικο υπουργείο Εξωτερικών, σε εχθροπραξίες μεταξύ των δύο πλευρών τον προηγούμενο μήνα, η Αρμενία χρησιμοποίησε βλήματα που περιείχαν χημικές ουσίες, όπως o λευκός φώσφορος κατά κατοίκων και εγκαταστάσεων στο Αζερμπαϊτζάν.

Ένα τέτοιο βλήμα, προσθέτει το ΥΠΕΞ, εντοπίστηκε (στις 10 Μαίου) σε καλλιέργεια βαμβακιού, στην περιοχή Τερτέρ, από τη μονάδα εξουδετέρωσης ναρκών.

«Οι αμυντικοί ακόλουθοι και οι ξένες πρεσβείες στο Αζερμπαϊτζάν ενημερώθηκαν αμέσως για τη χρήση ενός τέτοιου όπλου κατά των Αζέρων πολιτών», συνεχίζει.  

Στην περιοχή μετέβησαν στις 11 Μαίου 20 εκπρόσωποι και στρατιωτικοί ακόλουθοι από 13 χώρες και τον Οργανισμό για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη (ΟΑΣΕ).

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.