Τη συμπαράστασή του στους δύο Έλληνες στρατιωτικούς που κρατούνται σε φυλακές της Αδριανούπολης, εξέφρασε ο τομεάρχης Άμυνας της Νέας Δημοκρατίας, Βασίλης Κικίλιας.
Με ανάρτηση στο Twitter ο κ. Κικίλιας εύχεται κουράγιο και δύναμη στους δύο στρατιωτικούς κια τις οικογένειές τους.
«Μεγάλη Παρασκευή και οι δύο στρατιωτικοί μας φυλακισμένοι των Τούρκων στην Αδριανούπολη για 36η μέρα. Κουράγιο και δύναμη στα παιδιά μας και τις οικογένειές τους».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












