Skip to main content

Οδική Ομοσπονδία Ελλάδος: Υποχρέωση της πολιτείας να διασφαλίζει ότι όλοι οι δρόμοι δεν θα κλείνουν ποτέ

VILLA / INTIME NEWS

«Ελεύθεροι δρόμοι παντού και πάντοτε σε όλο το οδικό  δίκτυο της χώρας μας»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Διαμαρτύρεται εντονότατα για το κλείσιμο των δρόμων σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας από αγροτικές κινητοποιήσεις η Oδική Oμοσπονδία Eλλάδος (ΟΔΟΜΕΛ).

Θεωρεί «απαράδεκτες και πρωτοφανείς τις διαπραγματεύσεις για το αν θα δοθούν μία, μιάμιση ή δύο λωρίδες (!) στην κυκλοφορία στους οδικούς κόμβους».

Όπως επισημαίνει, η χώρα μας απέκτησε ένα πλήρες οδικό δίκτυο στον ηπειρωτικό κορμό μετά από 20 χρόνια μεγάλων προσπαθειών και με την τεράστια συμβολή όλων των Ελλήνων φορολογουμένων.

«Αποτελεί αδιαμφισβήτητη και ύψιστη  υποχρέωση της εκάστοτε εξουσίας να διασφαλίζει ότι  όλοι οι δρόμοι δεν θα κλείνουν σε καμία περίπτωση και υπό οιεσδήποτε  συνθήκες.

Αιτήματα οποιασδήποτε κοινωνικής ομάδας  είναι υποδεέστερα έναντι του αναφαίρετου δικαιώματος -και όχι αιτήματος-των Ελλήνων πολιτών να κινούνται ελεύθερα στο οδικό δίκτυο της χώρας», τονίζει η ΟΔΟΜΕΛ, που εύχεται «ελεύθερους δρόμους παντού και πάντοτε σε όλο το οδικό  δίκτυο της χώρας μας».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.