Έξι φίλοι, με καταγωγή από την Αργυρούπολη του Πόντου αποφασίζουν να γυρίσουν πίσω στην πατρίδα τους μετά από τριάντα δύο χρόνια από τον ξεριζωμό τους, για να προσκυνήσουν τα άγια χώματά της και να δουν με τα μάτια τους τι απέγινε ο τόπος τους χωρίς τους Έλληνες.
Ήταν το έτος 1953, τότε που η τουρκική κυβέρνηση έλαβε την απόφαση «να επιτρέψει τα ταξίδια εις Τουρκίαν ομαδικώς και μη, άνευ θεωρήσεως διαβατηρίων».
Διαβάστε το άρθρο στο pontosnews.gr
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












