Skip to main content

Τα μέτρα για τη νέα τουριστική περίοδο επί τάπητος από τα υπ. Τουρισμού-Προστασίας Πολίτη

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Συνάντηση εργασίας με αντικείμενο την καλύτερη προετοιμασία της χώρας εν όψει της έναρξης της νέας τουριστικής περιόδου πραγματοποιήθηκε ανάμεσα στα υπουργεία Τουρισμού και Προστασίας του Πολίτη.

Συμμετείχαν ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη, Λευτέρης Οικονόμου, ο υφυπουργός Τουρισμού, Μάνος Κόνσολας, ο γενικός γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, Κωνσταντίνος Λούλης, και υπηρεσιακοί παράγοντες του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και της Ελληνικής Αστυνομίας.

Επρόκειτο για συνέχεια των ανάλογων συναντήσεων που γίνονται στο πλαίσιο συνεργασίας που υπάρχει ανάμεσα στα δύο υπουργεία, σε συνεννόηση με τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, και τον υπουργό Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη.

Στη σύσκεψη τέθηκαν ζητήματα όπως η ενίσχυση του προσωπικού της ΕΛΑΣ στις πύλες εισόδου (αεροδρόμια, λιμάνια) και στον διαβατηριακό έλεγχο, η εντατικοποίηση των ελέγχων για την εφαρμογή της τουριστικής νομοθεσίας για τις παράνομες ξεναγήσεις, το μεταφορικό έργο και τα παράνομα τουριστικά καταλύματα, καθώς και η λήψη μέτρων για την οδική ασφάλεια στις τουριστικές περιοχές.

Ο υφυπουργός Τουρισμού, Μάνος Κόνσολας, ανέδειξε το ζήτημα της στελέχωσης των αστυνομικών διευθύνσεων στα νησιά κατά την καλοκαιρινή περίοδο, ζητώντας να υπάρξει ενίσχυση με προσωπικό, περιπολικά και υλικοτεχνικό εξοπλισμό.

Σε συνέχεια των συναντήσεων αυτών, προγραμματίζεται και νέα διευρυμένη διϋπουργική συνάντηση με τη συμμετοχή των υπουργείων Εξωτερικών, Υποδομών, Εσωτερικών, Τουρισμού και Προστασίας του Πολίτη προκειμένου να αντιμετωπιστούν ζητήματα που αφορούν στον τουρισμό.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.