Στο νοσοκομείο «Ιπποκράτειο» της Αθήνας διακομίστηκαν δύο νεαρά άτομα, έπειτα από περιστατικό ξυλοδαρμού, το οποίο σημειώθηκε χθες, Τετάρτη, το βράδυ, έξω από σχολείο στο Μαρούσι.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ομάδα επτά ατόμων προσέγγισε έναν 19χρονο, έναν 17χρονο και μια γυναίκα αγνώστων στοιχείων που βρισκόταν μαζί τους.
Κατά τη δημόσια τηλεόραση, η ομάδα ατόμων τους απείλησε και εν συνεχεία τους ξυλοκόπησε.
Οι δύο νεαροί τραυματίστηκαν και μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












