Skip to main content

ΥΠΕΞ: Ολοκληρώθηκε επιτυχώς ο επαναπατρισμός Ελλήνων από το Ισραήλ και τα παλαιστινιακά εδάφη

ΒΑΡΑΚΛΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ / INTIME NEWS

Επέστρεψαν συνολικά 230 Έλληνες, ενώ διευκολύνθηκε και η επιστροφή πολιτών ευρωπαϊκών και τρίτων χωρών

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Μεταξύ των πρώτων χωρών που ολοκλήρωσαν επιτυχώς τον επαναπατρισμό πολιτών από το Ισραήλ και τα παλαιστινιακά εδάφη συγκαταλέγεται η Ελλάδα, όπως σημειώνει το υπουργείο Εξωτερικών σε ανακοίνωσή του.

«Το υπουργείο Εξωτερικών, μέσω της πρεσβείας της Ελλάδας στο Τελ Αβίβ και του Γενικού Προξενείου στα Ιεροσόλυμα, κινητοποιήθηκε άμεσα για την ασφαλή επιστροφή Ελλήνων επισκεπτών και κατοίκων της περιοχής» επισημαίνεται στην ανακοίνωση.

Συγκεκριμένα, τη Δευτέρα 9 Οκτωβρίου, επέστρεψαν οι πρώτοι 90 Έλληνες επισκέπτες, ενώ την Τρίτη 10 Οκτωβρίου, άλλοι 68. Τέλος, την Πέμπτη 12 Οκτωβρίου, επέστρεψαν 72 Έλληνες κάτοικοι Ισραήλ, οι οποίοι δήλωσαν επιθυμία για επαναπατρισμό.

Επιπλέον, μέσω των παραπάνω πτήσεων διευκολύνθηκε και η επιστροφή πολιτών ευρωπαϊκών και τρίτων χωρών. Συγκεκριμένα, εξασφαλίσθηκε η επιστροφή πολιτών της Αυστρίας, Γερμανίας και Ισραήλ, Αλβανίας, Βελγίου, Βόρειας Μακεδονίας, Βουλγαρίας, Γερμανίας, Ιρλανδίας, Λετονίας, Ουκρανίας και Παναμά.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.