Skip to main content

Θ. Λιβάνιος: Έρχεται νέο σύστημα πληρωμής δημοτικών τελών – Αποσυνδέονται από τους λογαριασμούς ρεύματος

(ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ / EUROKINISSI)

Από τις αρχές του 2028- Οι δηλώσεις του υπουργού Εσωτερικών

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Την αποδέσμευση των δημοτικών τελών από τους λογαριασμούς ρεύματος, ανακοίνωσε ο υπουργός Εσωτερικών Θεόδωρος Λιβάνιος από την Βουλή.

Ο κ. Λιβάνιος επέφερε νομοτεχνική βελτίωση στο νομοσχέδιο για τον νέο Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης που ανοίγει τον δρόμο για απευθείας είσπραξη των δημοτικών τελών από τους δήμους, και όχι μέσω των λογαριασμών ρεύματος.

Στόχος, όπως είπε, είναι να δημιουργηθεί ένας νέος μηχανισμός είσπραξής τους που θα μπορεί να τεθεί σε εφαρμογή από τις αρχές του 2028.

Η συζήτηση του νομοσχεδίου ολοκληρώνεται σήμερα στην ολομέλεια της Βουλής, με τη σχετική ψηφοφορία.

Απευθυνόμενος στο Σώμα, ο κ. Λιβάνιος είπε ότι με τη νομοτεχνική βελτίωση, προβλέπεται ένα Προεδρικό Διάταγμα, – με σύμφωνη γνώμη της ΚΕΔΕ και των συναρμόδιων υπουργείων – ώστε να δίδεται η δυνατότητα να εξεταστεί και να υλοποιηθεί ένα σύστημα καταβολής των δημοτικών τελών, όχι πλέον μέσω λογαριασμών της ΔΕΗ [. . .] αλλά μέσω και άλλων τρόπων, όπως γίνεται η αντίστοιχη είσπραξη φορολογίας.

Ουσιαστικά, πρόσθεσε, ανοίγει ο δρόμος, προκειμένου να υπάρχει η νομοθετική πρόβλεψη, για να αποχωριστούν τα δημοτικά τέλη – κάποια στιγμή στο μέλλον – από τους λογαριασμούς του ρεύματος, που είναι και ένα αίτημα και των παρόχων και του ΔΕΔΔΗΕ και εν τέλει και των δήμων, διαχρονικώς.

Λίγο αργότερα, και συνομιλώντας με τους κοινοβουλευτικούς συντάκτες, ο κ. Λιβάνιος εκτίμησε ότι η απευθείας καταβολή των δημοτικών τελών αναμένεται να είναι εφικτή από τις αρχές του 2028.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.