Τηλεφωνική επικοινωνία είχαν τη Δευτέρα ο πρόεδρος του Ιράν Μασούντ Πεζεσκιάν και ο πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, μετά την αναχαίτιση ιρανικού πυραύλου που εισήλθε στον τουρκικό εναέριο χώρο.
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εκδόθηκε μετά την επικοινωνία των δύο ηγετών, ο Πεζεσκιάν επανέλαβε ότι η Τεχεράνη δηλώνει πρόθυμη να συμβάλει στη μείωση της έντασης στην περιοχή. Ωστόσο, υπογράμμισε ότι αυτό προϋποθέτει πως ο εναέριος χώρος, το έδαφος και τα χωρικά ύδατα γειτονικών χωρών δεν θα χρησιμοποιούνται για επιθέσεις εναντίον του ιρανικού λαού.
Το περιστατικό σημειώθηκε όταν πύραυλος που εκτοξεύθηκε από το Ιράν εντοπίστηκε να κατευθύνεται προς περιοχή της Τουρκίας και τελικά καταρρίφθηκε πριν προκαλέσει ζημιές. Πρόκειται για τη δεύτερη φορά μέσα σε πέντε ημέρες που ιρανικός πύραυλος αναχαιτίζεται εντός του τουρκικού εναέριου χώρου.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












