Skip to main content

Νότια Κορέα: Η πρώην πρώτη κυρία Κιμ Κέον Χε καταδικάστηκε σε επιπλέον κάθειρξη επτά ετών

REUTERS/Kim Hong-Ji

Η πρώην πρώτη κυρία ήδη εκτίει ποινή φυλάκισης τεσσάρων ετών για χειραγώγηση μετοχών και διαφθορά

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Σε επιπλέον κάθειρξη επτά ετών για δωροληψία καταδίκασε δικαστήριο της Νότιας Κορέας την πρώην πρώτη κυρία Κιμ Κέον Χε, η οποία ήδη εκτίει ποινή για άλλη υπόθεση διαφθοράς.

Σύμφωνα με την ετυμηγορία, η σύζυγος του καθαιρεθέντος, πρώην πρόεδρου Γιουν Σουκ Γεόλ, κρίθηκε ένοχη για το ότι έλαβε κοσμήματα και αντικείμενα μεγάλης αξίας, με αντάλλαγμα εξυπηρετήσεις όπως διορισμοί σε αξιώματα.

Το δικαστήριο ανέφερε ότι η Κιμ Κέον Χε «είχε δεχθεί χωρίς δισταγμό αντικείμενα αξίας που ένας συνηθισμένος άνθρωπος θα δυσκολευόταν να αποκτήσει στη ζωή του».

Εκτίει ήδη ποινή φυλάκισης

Η πρώην πρώτη κυρία ήδη εκτίει ποινή φυλάκισης τεσσάρων ετών για χειραγώγηση μετοχών και διαφθορά.

Η ποινή αυξήθηκε τον Απρίλιο ύστερα από την καταδίκη της σε 20 μήνες φυλάκισης σε πρωτοβάθμιο δικαστήριο τον Ιανουάριο.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.