Το Μεξικό έχει δεχθεί σχεδόν 39.000 μετανάστες που απελάθηκαν από τις Ηνωμένες Πολιτείες από την αρχή της διακυβέρνησης του προέδρου των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ, εκ των οποίων οι 33.000 είναι Μεξικανοί, δήλωσε την Τρίτη η Μεξικανή πρόεδρος Κλαούντια Σεϊνμπάουμ.
Αυτή είναι μια σημαντική μείωση από το 2024, όταν το Μεξικό δέχθηκε περίπου 52.000 μετανάστες που απελάθηκαν από τις ΗΠΑ τους μήνες Φεβρουάριο, Μάρτιο και Απρίλιο υπό τον πρώην πρόεδρο των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν.
Με πληροφορίες από Reuters
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












