Skip to main content

Ο CEΟ που φτιάχνει τσιπ τεχνητής νοημοσύνης αλλά «ξεπουλάει» δερμάτινα τζάκετ

EPA/RITCHIE B. TONGO

Ο ιδρυτής της Nvidia δημιουργεί στιλιστική τάση.

Το θερμόμετρο στο Νέο Δελχί έδειχνε τον Σεπτέμβριο σταθερά τους 30 βαθμούς Κελσίου, ωστόσο, ο διευθύνων σύμβουλος της Nvidia που βρέθηκε στην Ινδία για πέντε ημέρες δεν φάνηκε διατεθειμένος να αποχωριστεί το δερμάτινο τζάκετ του.

Πηγαίνοντας από τη μία πόλη στην άλλη, βγάζοντας τη μία selfie μετά την άλλη, ο Τζεν-Σουν Χουάνγκ δεν θέλησε να υποκύψει στον εκβιασμό του καιρού και έμεινε αφοσιωμένος στις στιλιστικές του επιλογές. Για τον CEO της Nvidia, της οποίας είδαμε φέτος να εκτοξεύεται η κεφαλαιοποίηση λόγω τεχνητής νοημοσύνης, τα δερμάτινα φαίνεται ότι αποτελούν ένα είδος στολής.

Η αφοσίωση του Χουάνγκ στα δερμάτινα ξεπερνά ακόμη και τους ροκ σταρ, σχολιάζει το πρακτορείο Bloomberg, σημειώνοντας ότι φοράει τα δερμάτινα τζάκετ για δεκαετίες, ωστόσο, η ξαφνική εκτόξευση της Nvidia- λόγω του ρόλου της στην κατασκευή τσιπ για λογισμικό τεχνητής νοημοσύνης- έχει προσελκύσει μεγάλο ενδιαφέρον για την εταιρεία του, τον ίδιο και φυσικά τις στιλιστικές του αδυναμίες.

Nvidia: Η ιστορία της εταιρείας του 1 τρισ. που «γεννήθηκε» σε ένα ντάινερ

Ο Χουάνγκ, ο οποίος ίδρυσε την Nvidia, μετανάστευσε στις ΗΠΑ από την Ταϊβάν. Η περιουσία του ανέρχεται σε σχεδόν 40 δισ. δολάρια, εν μέρει χάρη στα αυξανόμενα έσοδα της εταιρείας από την πώληση των τσιπ του στις τεχνολογικές εταιρείες.

Περισσότερη εντύπωση όμως φαίνεται να προκαλούν τα δερμάτινα τζάκετ, δεδομένου ότι αποτελεί δημοφιλή αναζήτηση στο Google Trends η φράση «Jensen Huang leather jacket». Κάτι που δεν μπορούσαν να αφήσουν ανεκμετάλλευτο online λιανοπωλητές που είδαν μια ευκαιρία να προωθήσουν τα εμπορεύματά τους εκμεταλλευόμενοι το ενδιαφέρων των χρηστών για την εμφάνισή του. Έτσι ορισμένοι έφτασαν στο σημείο να προβάλλουν τα προϊόντα τους χρησιμοποιώντας την φωτογραφία και το όνομα του Χουάνγκ.

Ο Χουάνγκ δεν είναι ο μόνος CEO τεχνολογικής εταιρείας που έχει φετίχ με κάποια ρούχα και προτιμάει να τα φοράει ξανά και ξανά.

Ο Στιβ Τζομπς έχει ταυτιστεί με το μπλε τζιν και το μαύρο ζιβάγκο του ιαπωνικού οίκου Issey Miyake.  Σύμφωνα με τον βιογράφο του Γουόλτερ Άιζακσον, ο οίκος του έφτιαξε «εκατοντάδες» μαύρα ζιβάγκο. «Αρκετά για να μου κρατήσουν το υπόλοιπο της ζωής μου», όπως το έχει θέσει ο ίδιος.

Αντίστοιχα, συχνά βλέπουμε τον Μαρκ Ζάκερμπεργκ να φοράει ένα απλό γκρι μπλουζάκι. Ο ίδιος είχε δηλώσει το 2014 ότι φοράει το ίδιο πράγμα κάθε μέρα, ώστε να μπορεί να επικεντρωθεί στη λήψη αποφάσεων που εξυπηρετούν την κοινότητα, αντί να επικεντρώνεται στο τι πρόκειται να φορέσει. Δεδομένου βέβαια ότι είναι από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο, τα απλά γκρι μπλουζάκια του είναι από τον οίκο Brunello Cucinelli και κοστίζουν μεταξύ 300 και 400 δολαρίων, χαρακτηριστικό παράδειγμα «ήσυχης πολυτέλειας», σχολιάζει το Insider.

Αν και ο Ζάκερμπεργκ έχει αρχίσει να εγκαταλείπει τα γκρι μπλουζάκια του, ο Χουάνγκ σπάνια εμφανίζεται χωρίς το τζάκετ του. Μια τέτοια σπάνια εμφάνιση ήταν όταν φόρεσε κοστούμι για να επισκεφθεί το Καπιτώλιο και να συμμετάσχει σε συζήτηση για την πολιτική της τεχνητής νοημοσύνης.