Skip to main content

Να μην μπει σε «εκκαθάριση» το Ταμείο Αλληλοβοηθείας του ΥΠΠΟ ζητά ο Σύλλογος Υπαλλήλων

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Να μην μπει σε «εκκαθάριση» ή «λύση» το Ταμείο Αλληλοβοηθείας Υπαλλήλων του ΥΠΠΟ «μέχρι να ολοκληρωθούν οι ποινικές εκκρεμότητες, ώστε να είναι στη διάθεση της Δικαιοσύνης όλα τα σχετικά δεδομένα» ζητά με ανακοίνωσή του ο Ενιαίος Σύλλογος Υπαλλήλων ΥΠΠΟ Αττικής, Στερεάς και Νήσων.

Οι υπάλληλοι ζητούν να αποσυρθεί ή να μην ψηφιστεί το άρθρο 19 με τίτλο «Θέση του Ταμείου Αλληλοβοήθειας Υπαλλήλων ΥΠΠΟΑ σε εκκαθάριση», το οποίο περιλαμβάνεται στο αθλητικό νομοσχέδιο που συζητιέται αυτές τις ημέρες στη Βουλή και «να παραμείνει το ΔΣ ως είχε». Επίσης, προτείνουν να περιοριστεί η χρηματοδότηση του ΤΑΥΠ ΥΠΠΟ «στην απαραίτητη για τη λειτουργία ως την ολοκλήρωση των ποινικών υποθέσεων». «Γιατί χρειάζεται μισό εκατομμύριο κατ’ έτος ένας φορέας που, σύμφωνα με το ίδιο άρθρο, μπαίνει σε καθεστώς “εκκαθάρισης” μέχρι τη λύση του;» διερωτώνται χαρακτηριστικά.

Τέλος, όπως αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους, «ο παιδικός σταθμός, οι κατασκηνώσεις, το επίδομα παιδικού για όλους τους εργαζόμενους του ΥΠΠΟΑ και των εποπτευόμενων φορέων, μόνιμους, ΙΔΑΧ και ΙΔΟΧ, να περάσουν στο ΥΠΠΟΑ, με αντίστοιχη πρόβλεψη δέσμευσης όλων των αναγκαίων κονδυλίων στον προϋπολογισμό του 2020».

naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.