Συνεχίζοντας τη σειρά των δείπνων με τίτλο «Ημερολόγιο των Σεφ» που συνυπογράφουν ο Γιάννης Μπαξεβάνης και οι καλεσμένοι του, το εστιατόριο Ark υποδέχεται σήμερα Πέμπτη 7 Νοεμβρίου τον πολυβραβευμένο σεφ και θεματοφύλακα της κρητικής γαστρονομίας Μιχάλη Χάσικο, από το εστιατόριο “Hasika – Η Ελλάδα σε μπουκιές” στο Ρέθυμνο. Μετά από το επιτυχημένο πέρασμα του Βολιώτη Γρηγόρη Χέλμη, τη σκυτάλη παίρνει ο Ρεθύμνιος σεφ κι έτσι το Ark τηρεί στο ακέραιο την υπόσχεση ότι ο θεσμός του «Ημερολογίου» θα είναι ένα γαστρονομικό ταξίδι σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Διαβάστε περισσότερα.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












