Το καλοκαίρι –τουλάχιστον στην Αθήνα- κράτησε μέχρι τα μέσα του Οκτώβρη, που σημαίνει ότι είναι πλέον εποχή να ζήσουμε το φθινόπωρο, να δούμε μονοπάτια στρωμένα με κιτρινισμένα φύλλα, να βραχούμε από ελαφριά πρωτοβρόχια, να ατενίσουμε τον γκρίζο ουρανό και να ανακαλύψουμε τη φύση που φοράει τα «μπρονζέ» της. Να ζήσουμε λίγο σαν σε πίνακα του Monet και του Van Gogh και να εισπνεύσουμε δροσερό αέρα, προτού πέσει η θερμοκρασία. Κι ευτυχώς, υπάρχουν πολλά μέρη στην Ελλάδα για να τα ζήσουμε όλα αυτά μαζί. Διαβάστε περισσότερα.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












