Skip to main content

H Εβδομάδα Τουρκικής Γαστρονομίας προβάλλει τις «γεύσεις του Αιγαίου»

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά εορτάζεται φέτος η Εβδομάδα Τουρκικής Γαστρονομίας, με το βλέμμα και το... πιάτο στο Αιγαίο.

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η Εβδομάδα Τουρκικής Γαστρονομίας, που αποτελεί πλέον θεσμό, εστιάζει στην ανάδειξη των γευστικών και υγιεινών, παραδοσιακών συνταγών της βιώσιμης τουρκικής κουζίνας, που εκτελούνται υπό τις αρχές του zero waste (χωρίς να παράγουν απόβλητα). Ειδικότερα οι φετινές εκδηλώσεις προβάλλουν τα αιγαιοπελαγίτικα μενού της τουρκικής γαστρονομίας.

Διαβάστε περισσότερα

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.