Παπούτσια και αξεσουάρ βρέθηκαν στο προσκήνιο για τις ελληνίδες καταναλώτριες το διάστημα του φθινοπώρου, σύμφωνα με το Glami, την ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας με παρουσία σε 13 χώρες, η οποία ταυτόχρονα αποτελεί πηγή σημαντικών insights για την καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών ανά τον κόσμο.
Δημοφιλή
Νέος ΚΟΚ: Αναλυτικά παραδείγματα για ποινές και πρόστιμα για κινητό, όριο ταχύτητας, αλκοόλ, κράνος και παραβίαση STOP
Νέος ΚΟΚ: Αλλαγές για τροχόσπιτα και ταξί μετά από νομοθετικές βελτιώσεις
Αποκρυπτογράφηση της λειτουργίας του Προσωπικού Αριθμού
Δήμος Νίκαιας-Ρέντη για ''Allou! Fun Park'' και ''Kidom'': «Καθαρά επιχειρηματική απόφαση» το λουκέτο
Πώς ο «ηδονισμός» σκότωσε Κινέζο αξιωματούχο και οι νέες οδηγίες Σι για λιτό βίο