Παπούτσια και αξεσουάρ βρέθηκαν στο προσκήνιο για τις ελληνίδες καταναλώτριες το διάστημα του φθινοπώρου, σύμφωνα με το Glami, την ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας με παρουσία σε 13 χώρες, η οποία ταυτόχρονα αποτελεί πηγή σημαντικών insights για την καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών ανά τον κόσμο.
Δημοφιλή
Εορτολόγιο: Μεγάλη μέρα σήμερα - Ποιοι γιορτάζουν 25 Μαΐου
Οι 70αρηδες συνεχίζουν να δουλεύουν, οι 30αρηδες επιλέγουν...μικροσυνταξιοδότηση: Το χάσμα των γενεών ξαναγράφει τους κανόνες
Εντοπίζονται τμήματα του ανατολικού τείχους της Θεσσαλονίκης στο υπό ανέγερση οικόπεδο της οδού Μανουσογιαννάκη;
Η αγορά ομολόγων σπάει τη σιωπή: Έρχεται η εκδίκηση του χρέους;
Τι σημαίνει για την Τουρκία η ανακάλυψη 6,1 δισ. βαρελιών σχιστολιθικού πετρελαίου στο Ντιγιάρμπακιρ