Ώρα 19:00
Ωδή στον ουρανίσκο με μεσσηνιακό καρπούζι και τσίπουρο !
Δεν τα πήρε όλα το… καλοκαίρι στην Πελοπόννησο. Άλλωστε, εδώ στο νότο διαρκεί πολύ περισσότερο και ο Σεπτέμβρης ίσως είναι ο πιο γλυκός του μήνας. Μπορεί να γίνει και ο πιο… “μεθυσμένος”, καθώς το Φεστιβάλ Γαστρονομίας, που η Περιφέρεια Πελοποννήσου συνδιοργανώνει με τον Δήμο Τριφυλίας και το Επιμελητήριο Μεσσηνίας το ερχόμενο Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου στη “μαγική” Άνω Πόλη της Κυπαρισσίας, θα είναι μια ωδή στον ουρανίσκο με βάση το μεσσηνιακό καρπούζι και το τσίπουρο!
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












