Skip to main content

Skroutz: Πόσα ξόδεψαν και τι αγόρασαν online οι Έλληνες το Πάσχα

Αύξηση κατά 7,95% στη μέση τιμή καλαθιού - Ανοδικά και οι παραγγελίες

Στα 63 ευρώ έφτασε η μέση τιμή του καλαθιού στις online αγορές των καταναλωτών για το φετινό Πάσχα, σημειώνοντας αύξηση κατά 7,95% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, σύμφωνα με τα στοιχεία του Skroutz. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία για την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο Skroutz Marketplace για την περίοδο του Πάσχα (21/4-5/5/2024), οι κατηγορίες προϊόντων στις οποίες οι καταναλωτές ξόδεψαν κατά μέσο όρο τα περισσότερα χρήματα ήταν τα κινητά τηλέφωνα (258 ευρώ κατά μέσο όρο) και τα sneakers (76 ευρώ μ.ο), ενώ μεγάλη αύξηση στον αριθμό των αγορών σημειώθηκε στην κατηγορία αντηλιακά (75,48%) με τα κινητά τηλέφωνα να ακολουθούν και να παρουσιάζουν αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το προηγούμενο Πάσχα της τάξεως του 32%.

Ανοδικά οι παραγγελίες

Παράλληλα με την αύξηση στην μέση τιμή καλαθιού, αύξηση σημειώθηκε και στον αριθμό των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν μέσω Skroutz κατά το εξεταζόμενο διάστημα (αύξηση κατά 21,43%), γεγονός που δείχνει την στροφή των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές. Αξίζει να σημειωθεί ότι αύξηση της τάξεως του 17% σχεδόν παρατηρήθηκε και στον αριθμό των επισκέψεων στο Skroutz App, δηλώνοντας σαφώς την στροφή των καταναλωτών και στις on-the-go αγορές.

Το «peak» της αγοραστικής κίνησης

H υψηλότερη online αγοραστική κίνηση σημειώθηκε τη Δευτέρα 29 Απριλίου (Μεγάλη Δευτέρα), κάτι που δείχνει ότι οι καταναλωτές επιλέγουν να κάνουν τις αγορές της τελευταίας στιγμής, κάνοντας χρήση υπηρεσιών όπως το Express Delivery.

Όπως δείχνουν τα στοιχεία, η πληθώρα τρόπων πληρωμής στις online αγορές είναι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα για τους καταναλωτές, με τους ίδιους να κάνουν χρήση αυτών για τις πασχαλινές τους αγορές. Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές χρησιμοποίησαν το πρόγραμμα «Δόσεις για όλους» που προσφέρει το Skroutz, για «ακριβές» παραγγελίες που ξεπερνούσαν τα τα 340 ευρώ κατά μέσο όρο. Οι καταναλωτές που επέλεξαν το Google Pay ως τρόπο πληρωμής, πραγματοποίησαν αγορές αξίας 50 ευρώ κατά μέσο όρο, ενώ όσοι επέλεξαν το Apple Pay πραγματοποίησαν αγορές αξίας 56 ευρώ κατά μέσο όρο.