Skip to main content

Αλ. Εξάρχου: Στη δεύτερη θέση ανάμεσα στους μεγάλους κατασκευαστικούς ομίλους η Intrakat

Intrakat

Με τη εξαγορά της Άκτωρ, η οποία γίνεται για να δώσει στο νέο σχήμα την τεχνική επάρκεια για την εκτέλεση των έργων, το ανεκτέλεστο συνολικά θα διαμορφωθεί σε 4,9 δισ.

Με την εξαγορά της Άκτωρ, η Intrakat καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση ανάμεσα στους μεγάλους κατασκευαστικούς ομίλους, ενώ, όπως είπε πριν λίγη ώρα ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Αλέξανδρος Εξάρχου, στόχος είναι «να κάνουμε την Intrakat πρώτη δύναμη».

Μιλώντας στους μετόχους κατά την ετήσια γενική συνέλευση ο επικεφαλής της Intrakat σημείωσε πως μέσα σε ένα χρόνο η εταιρεία έχει αλλάξει εντελώς και αυτή η νέα εικόνα έχει γίνει αντιληπτή σε όλους, συμπεριλαμβανομένων και των ανταγωνιστών της.

Μεταξύ άλλων, το ανεκτέλεστο υπόλοιπο έργων από 1,2 δισ. ευρώ έχει διαμορφωθεί σε 2,1 δισ. ευρώ. Εντός του τρέχοντος έτους υπεγράφη η σύμβαση για την εκτέλεση του οικιστικού πύργου στο Ελληνικό, Riviera Tower (προϋπολογισμού 350 εκατ.) και σήμερα με την εταιρεία Ecomar Storage Solutions FZE», με έδρα στη Φουτζέιρα των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, για την εκτέλεση του έργου Ecomar Phase 3 Terminal Project,  προϋπολογισμού 382,7 εκατ.  δολ. (πρόκειται για φίλια εταιρεία καθώς ανήκει στους βασικούς μετόχους της Intrakat, Μπάκο και Καϋμενάκη).

Ο ίδιος επεσήμανε την επιστροφή στη λειτουργική κερδοφορία το δεύτερο εξάμηνο του 2022 και για το πρώτο εξάμηνο του 2023 σημείωσε την αύξηση κεφαλαίου 100 εκατ. ευρώ. Πρόσθεσε, την υπογραφή των συμβάσεων για τα οδικά ΣΔΙΤ (Καλαμάτα – Πύλος, οδικός άξονας ΒΟΑΚ στη Κρήτη), τη συμμετοχή σε κοινοπραξία με την πορτογαλική Brisa για τη διεκδίκηση της νέας παραχώρησης της Αττικής Οδού με ποσοστό που πλέον έχει διαμορφωθεί στο 49%.

Με τη εξαγορά της Άκτωρ, η οποία γίνεται για να δώσει στο νέο σχήμα την τεχνική επάρκεια για την εκτέλεση των έργων, το ανεκτέλεστο συνολικά θα διαμορφωθεί σε 4,9 δισ.

Επίσης ο κ. Εξάρχου είπε ότι δεν αποκλείεται, μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Άκτωρ και εφόσον η κοινοπραξία Άκτωρ Παραχωρήσεις – Μυτιληναίος κερδίσει την παραχώρηση του ΒΟΑΚ, η η Intrakat να αποκτήσει – αγοράσει ένα μερίδιο στο ειδικό όχημα που θα δημιουργηθεί.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της διοίκησης της Intrakat το 2023 η εταιρεία θα βρεθεί σε break even ή οριακή κερδοφορία και η προοπτική είναι να γυρίσει κερδοφορία στην επόμενη οικονομική χρήση ώστε να διανέμει μέρισμα το 2025 για τη χρήση του 2024.