Πρόστιμο 200.000 ευρώ από τη διοίκηση στους παίκτες του Παναθηναϊκού
Οι συνολικά τέσσερις χαμένοι βαθμοί στα δύο τελευταία εντός έδρας παιχνίδια με Λαμία (2-2) και Κηφισιά (1-1) έφεραν αντίδραση από τη διοίκηση του Παναθηναϊκού, η οποία επέβαλε πρόστιμο 200.000 ευρώ…






























