Υβριδικό drone για μεταφορές φορτίων

Τρίτη, 29 Αυγούστου 2017 00:59
UPD:01:01
tflighttech.com

Όπως αναφέρει το Reuters, το Airborg 10K μπορεί να πετά μέχρι και για τρεις ώρες, φορτωμένο με φορτίο βάρους τεσσάρων κιλών. Όπως είπε ο Λονγκ Φαν, CEO και CTO της εταιρείας, «το Airborg είναι η πλατφόρμα UAV (Unmanned Air Vehicle, μη επανδρωμένο αεροσκάφος)

Μεγαλύτερο χρόνο πτήσης και δυνατότητα μεταφοράς μεγάλων φορτίων έχει το υβριδικό – καθώς είναι ταυτόχρονα ηλεκτροκίνητο και βενζινοκίνητο- Airborg 10Κ: Πρόκειται για ένα drone της Top Flight Technologies, το οποίο, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι αρκετά ελαφρύ για να πετά, αλλά και αρκετά δυνατό για να μεταφέρει φορτία.

Όπως αναφέρει το Reuters, το Airborg 10K μπορεί να πετά μέχρι και για τρεις ώρες, φορτωμένο με φορτίο βάρους τεσσάρων κιλών. Όπως είπε ο Λονγκ Φαν, CEO και CTO της εταιρείας, «το Airborg είναι η πλατφόρμα UAV (Unmanned Air Vehicle, μη επανδρωμένο αεροσκάφος) που αντιμετωπίζει τρεις προκλήσεις για όλα τα drones με πολλαπλά στροφεία που κινούνται με μπαταρία: Τη δυνατότητα πτήσης για πολλές ώρες, μεταφοράς σημαντικού φορτίου και επαρκούς ενέργειας για αισθητήρες και επικοινωνία δεδομένων».

Οι κατασκευαστές του υποστηρίζουν ότι το drone ενδείκνυται για μακράς εμβέλειας αποστολές παρακολούθησης/ παρατήρησης, ενώ μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί σε τομείς όπως οι υποδομές, η γεωργία, η ασφάλεια και η ναυτιλία.

Το Airborg 10K χρησιμοποιεί βενζίνη για τη λειτουργία ενός εσωτερικού κινητήρα, ο οποίος κρατά φορτισμένα τη μπαταρία και τα ηλεκτρονικά συστήματα. Αν και απαιτείται ανεφοδιασμός με βενζίνη, τοdrone δεν χρειάζεται φόρτιση των μπαταριών του- μια διαδικασία που είναι ιδιαίτερα χρονοβόρα στα συμβατικά drones της αγοράς, τα περισσότερα εκ των οποίων κινούνται με μπαταρία και έχουν δυνατότητα πτήσης μόλις 15-30 λεπτών.

Το Airborg 10K έχει κυκλοφορήσει ήδη στην αγορά, σε τιμή 100.000 δολαρίων, και μπορεί να τροποποιηθεί έτσι ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και απαιτήσεις του κάθε πελάτη.