Skip to main content

Ολυμπιακοί Αγώνες 2020: Με Σβιτόλινα θα παίξει η Σάκκαρη στις «16»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η Ελίνα Σβιτόλινα θα είναι η αντίπαλος της Μαρίας Σάκκαρη στον τρίτο γύρο του μονού γυναικών στο Ολυμπιακό τουρνουά τένις του Τόκιο (φάση των «16»).

Η Ουκρανή τενίστρια, είναι Νο 4 στο ταμπλό της διοργάνωσης, αντιμετώπισε σήμερα (26/7) την Άιλα Τομλιάνοβιτς από την Αυστραλία, στο πλαίσιο του β΄ γύρου, και έχασε το πρώτο σετ με 6-4.

Στη συνέχεια, όμως, η 26χρονη ανέβασε την απόδοσή της, πήρε τα επόμενα δύο σετ με 6-3, 6-4 και πανηγύρισε τη νίκη, μετά από «μάχη» που κράτησε 2 ώρες και 21 λεπτά.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.