Αποσύρθηκε από το τουρνουά της Σεούλ η Μαρία Σάκκαρη, λόγω του προβλήματος που αντιμετωπίζει στον καρπό του δεξιού της χεριού.
Ως εκ τούτου ο αγώνας της με την Πατρίσια Τιγκ δεν θα διεξαχθεί ποτέ, με την Ντάνκα Κόβινιτς να παίρνει την θέση της Ελληνίδας πρωταθλήτριας.
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση από την WTA η Σάκκαρη «αντιμετώπισε πρόβλημα τραυματισμού». Μένει να φανεί πόσο σοβαρή είναι η κατάστασή της, καθώς ακολουθούν τα τουρνουά της Γουχάν και του Πεκίνου, στα οποία έχει δηλώσει συμμετοχή.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












