Με δύο προκρίσεις και στις Γυναίκες ολοκληρώθηκε η πρώτη φάση του προ-Ολυμπιακού τουρνουά, που φιλοξενείται στη Σουηδία.
Η Κατερίνα Τόλιου και η Μαρία Χριστοφοράκη εξασφάλισαν τη συμμετοχή τους στους νοκ άουτ αγώνες, εν αντιθέσει με την Γεωργία Ζαβιτσάνου που αποκλείστηκε.
Η Τόλιου κατέλαβε τη δεύτερη θέση του ομίλου της, μετά τη νίκη απέναντι στην Ράκοβατς με 4-1 σετ. Στο γκρουπ υπήρξε τριπλή ισοβαθμία και η Ελληνίδα πρωταθλήτρια πήρε τη δεύτερη θέση.
Η Χριστοφοράκη κέρδισε με 4-0 τη συμπαίκτριά της στην γαλλική Σεν Πιερέζ, Νάταλι Μαρτσέτι, και τερμάτισε τρίτη στον όμιλο, εξασφαλίζοντας με τη σειρά της την πρόκριση, αλλά η Γεωργία Ζαβιτσάνου έμεινε τέταρτη και αποκλείστηκε.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












