Skip to main content

Με κορωνοϊό ο Νάγκελσμαν

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Θετικός στην Covid-19 διαγνώστηκε ο προπονητής της Μπάγερν Μονάχου, Γιούλιαν Νάγκελσμαν, μετά το νικηφόρο χθεσινό αγώνα της ομάδας του στη Λισσαβόνα απέναντι στην Μπενφίκα (4-0).

Στην επίσημη ενημέρωσή του ο σύλλογος αναφέρει:

«Παρά το ότι ήταν πλήρως εμβολιασμένος, ο προπονητής της Μπάγερν Μονάχου, Γιούλιαν Νάγκελσμαν, βρέθηκε θετικός στην Covid-19. Ο προπονητής θα επιστρέψει στο Μόναχο ξεχωριστά από την ομάδα και θα απομονωθεί στο σπίτι».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.